Home > Kapel > Wijkindeling de Kapel

Wijkindeling

De wijkindeling van de wijkgemeente de Kapel (per 1 januari 2022)

Wijk 1: Garderen, Speuld en Putten (alleen zij die kerken in de Kapel)
Ouderling: Arjan Klarenbeek - 06 516 92 374
Bezoekdames: Laura Dijkgraaf en Ina Snapper

Wijk 2: Staverden, Leuvenum en Uddel
Ouderling: Erik Schut 06 464 48 201
Bezoekdame: Nieske Schut en Sophia van der Weide

Wijk 3: Elspeet west (grote en kleine Kolonie)
Ouderling: Bertus Slijkhuis
bezoekdames: Corry Verhaar en Jenny Spijkerboer
De volgende straten behoren bij deze wijk: Bergweg, Hooiweg, Hullenkant, Feytahof, Kempersweg, Kleine Kolonieweg, Krommeweg, Merelweg, Middenweg, Molenbergweg, Oude Garderenseweg (Elspeet), Oude Hof, Pirkweg, Plaggebaan, Schotkampweg, Stakenbergweg (Elspeet), Veenweg (Elspeet) en Weideweg.

Wijk 4: Elspeet zuid
Ouderling: Marinus van de Kamp 06 319 79 246
bezoekdame: Hennie Kroes en Gretha van de Kolk
De volgende straten behoren bij deze wijk: Apeldoornseweg, Binnenweg, Diepeweg, Haarweg, Heetkamp Juffersgoed, Molenweg, Ploegweg, Reijnvaanerf, Spoekeboompje, Uddelerweg, Zeisweg en Zichtweg.

Wijk 5: Elspeet noord
Ouderling: Amy Koetsier 06-53 73 15 38
bezoekdame: Petra van den Bosch en Ima Koetsier
De volgende straten behoren bij deze wijk: ds. Van Gilstweg, ds. Kalshovenweg, ds. Lamensweg, ds. Paddenburghweg, ds. Wisseweg, Gerrit Mouwweg, Nachtegaalweg, Staverdenseweg (Elspeet). Tuinfluiter en wethouder v.d. Zandeweg.

Wijk 6: Elspeet oost
Ouderling: Jan van de Kolk – 06 504 66 362
bezoekdame: Evelien Pluim en Willeke van de Kolk
De volgende straten behoren bij deze wijk: Bosrand, Boekweitweg, Vliersepad, Gerstweg, Haverweg, Hogeweg, Kerkepad, Korenerf, Maatweg, Nunspeterweg, Roggeweg, Schovenerf, Sluiterweg, Van Slotenerf, Vierhouterweg en leden die wonen in Harderwijk, Hierden, Nunspeet en Vierhouten.
De wijkindeling van de wijkgemeente de Kapel