Home > Nieuwe Kerk > Kerkdiensten

Wat doen wij?

Kerkdiensten

Iedere zondag wordt er 's ochtends en 's avonds een dienst gehouden om 10:00 uur en om 18:30.

Tijdens de dienst is er oppas voor de kleinste kinderen en is er zondagsschool voor de oudere kinderen.

In de Nieuwe Kerk lezen we uit de (herziene) Statenvertaling
en zingen we de psalmen ritmisch in de oude berijming.

Sommige diensten zijn anders van opzet zoals: Feestzondagen, Avondmaaldiensten, Doopdiensten en Jeugddiensten.
Op Feestzondagen beginnen we de dienst met liederen over het feest.
Bij de ze diensten wordt er ook gebruik gemaakt van de beamers waarmee de liederen en psalmen worden geprojecteerd.

Voorafgaande aan de dienst worden er afkondigingen geprojecteerd op de beamers. Hierop wordt de voorganger, voorzang en doelen van de collecten aangegeven. Er vinden altijd 2 collectes plaats en bij de uitgang wordt er gecollecteerd voor de zending,