Home > Kapel > Kerkdiensten

Wat doen wij?

Kerkdiensten

De kerkdiensten vinden iedere zondagochtend plaats. Deze zijn ook thuis te beluisteren. Voor de actuele aanvangstijd zie de agenda.

Kapel Staverden

Zondags om 9.00 uur en 10.30 uur (in juli/augustus om 9.30 uur) aan de
Staverdenseweg te Ermelo. We zingen de psalmen ritmisch in de oude berijming en uit Weerklank. We lezen uit de (herziene) Statenvertaling.

Oppas
Tijdens de morgendienst is in 't Schooltje kinderoppas voor de kleinste kinderen.

Doopdiensten
In de Kapel worden doopdiensten gehouden.

Avondmaalsdiensten
In de Kapel vindt om 9.00 uur en 10.30 uur de viering van het Heilig Avondmaal plaats en om 19.00 uur de dankzegging op het Heilig Avondmaal.

Voorbereiding Heilig Avondmaal
De morgendienst op de zondag vóór de avondmaalszondag staat in het teken van voorbereiding op het Heilig Avondmaal.

Censura morum
Gemeenteleden die gebruik willen maken van censura morum, kunnen terecht bij de wijkouderling.

Bezinningsbijeenkomsten
Bezinningsbijeenkomsten rond het avondmaal in 't Schooltje. De datum wordt bekend gemaakt via de nieuwsbrief of beamer

Jeugddiensten
Minimaal 2 jeugddiensten per jaar.  Deze worden voorbereid door de jeugdambtsdragers en de jongeren van de gemeente.