Home > Nieuwe Kerk > Kringen

Wat doen wij?

Kringen

Bijbelstudiekring
Binnen de wijkgemeenten hebben we een heel aantal Bijbelkringen, zowel rond de Nieuwe Kerk als de Kapel. Er zijn diverse kringen actief, waaronder een aantal jongerenkringen. De kringen komen zo’n 8 á 10 keer per winterseizoen bij elkaar, vaak in huiselijke sfeer.

In ’t Venster en in ’t Schooltje wordt ook regelmatig een Bijbelkring avond georganiseerd. Zie hiervoor de aankondigingen in het kerkblad.

Doet u ook mee?
Als u of jij nog niet aan een Bijbelkring deelneemt, denk er dan eens over om u aan te sluiten. Samen met anderen verdiept u zich in Gods Woord. Als u zelf belangstelling heeft of iemand weet voor wie zo’n kring geschikt is, informeer dan naar de mogelijkheden.
Nieuwe leden zijn van harte welkom!

Voor meer informatie en aanmelding:
Neem gerust contact op met ons!

Bijbelkringcommissie
t.a.v. Hennie van de Water
e-mail: kringcommissie@gmail.com

OntMoetingskring
Ben jij tussen de 18 en 26+ jaar, dan is dit bericht bestemd voor jou. Wij, Anneke en Gert Kardol, zetten in het winterseizoen voor jou de deur van ons huis open. We doen dit eens in de 2 – 3 weken op dinsdagavond. OntMoeten staat daarbij centraal. We willen een plaats bieden waar jij je verhaal kunt doen, waar je gezelligheid vindt, waar je (levens)vragen kunt delen en waar je op zoek kunt naar de weg die God met jou wil gaan / die jij met Hem kunt gaan.
Wil je zomaar één keer komen of denk je, ik vind dit wel mooi voor een heel seizoen. Het kan wat ons betreft allemaal. Samen met jullie bepalen we hoe de avonden eruit gaan zien.
Wil je contact met ons leggen dan kan dat door te bellen of te appen naar 06 - 512 902 82.
We hopen je te OntMoeten op Rengersland 70 te Ermelo.

Anneke en Gert Kardol

Gebedskring
Op de gebedskring wordt gebeden voor mensen en zaken in onze gemeente en daarbuiten. We bidden voor de zieken, de kerkenraad, de predikanten, de jeugd en allerlei bijeenkomsten en activiteiten binnen de gemeente en van zending, evangelisatie etc.
We beginnen de avonden met een korte overdenking, gebed en het zingen van enkele liederen. Daarna worden de gebedspunten naar voren gebracht en verdeeld. Nadat we gebeden hebben, is er tijd voor koffie en thee en napraten.

Bijeenkomsten: iedere tweede en vierde maandagavond van de maand. Aanvang: 20.00 uur. De avonden worden beurtelings bij de gebedskringleden gehouden. Dit wordt bekend gemaakt via het kerkblad.

Contactpersoon:
Albertha Klaver