Home > Nieuwe Kerk > Vrijwillige hulpdienst

Wat doen wij

Vrijwillige hulpdienst

Vrijwillige hulpdienst zoeken u/jou!
Als vrijwillige hulpdienst van de Nieuwe Kerk, zijn wij op zoek naar mensen die tijd over hebben om iets voor een ander gemeentelid te betekenen, in praktische vorm. Denk aan een keer de tuin voor iemand winterklaar maken, een boodschap of iets in het huishouden doen, (bijv bij ziekte), koken of een keer heen en weer rijden naar bijvoorbeeld het ziekenhuis, af en toe een bezoekje brengen aan iemand die geen of een klein sociaal netwerk heeft.
Wij hebben een grote gemeente, maar weinig vrijwilligers. Dus heeft u/heb jij altijd al iets voor een ander willen doen, maar wilt u niet aan vaste tijden/afspraken zitten? Word vrijwilliger!

Hoe werkt het?
U/jij geeft zich op als vrijwilliger. Dit kan door te mailen naar: vrijwilligehulpdienst@hotmail.com of door te bellen naar één van onderstaande contactpersonen. Dit kan ook als u eerst verdere informatie wilt.
Als wij een hulpvraag krijgen, sturen we deze via een mail naar ons vrijwilligersbestand. Kunt u niet op dat moment? Geen probleem! Kunt u wel, dan reageert u via de mail en brengen we u in contact met de hulpvrager. Dan helpt u iemand, die dat op dat moment nodig heeft!

Hartelijke groet,
Marjolein Prins 06-28783338