Home > Nieuwe Kerk > Pinkstercampagne GZB

Pinkstercampagne GZB

Doe mee met de Wereldthee-actie

Na een bijzondere Pinkstercampagne in 2021 ziet de GZB ernaar uit om ook dit jaar samen toe te leven naar Pinksteren. Het thema ‘Vertel’, is de rode draad van deze campagne. Vertellen over de grote daden van God. Hoe kan dat beter dan onder het genot van een heerlijk kopje thee met iets lekkers erbij?

Bestel nu de superleuke GZB-wereldtheepakketten, bestaande uit een papieren tasje met daarin een doosje GZB-wereldthee en koekjes van een echte banketbakker. Ook is er een kaart toegevoegd met gespreksvragen om zo de grote daden van God in ons leven met elkaar te delen.

Een tasje is te bestellen voor € 8,95 per stuk.
Ongeveer € 4,50 van ieder tasje komt ten goede aan het zendingswerk van Gerard en Janneke de Wit in Duitsland. Het is ook leuk om een tasje cadeau te
doen!

Bestellen kan t/m 18 april bij Berthilde van den Berg:
bert_berthilde@hotmail.com of 06-25592779.

Op vrijdag 20 of zaterdag 21 mei worden de theepakketjes bezorgd. Geef bezorgadres door bij uw bestelling. U kunt het ook als cadeau bij iemand
laten bezorgen. Meer weten over de GZB-pinkstercampagne, kijk op www.gzb.nl/vertel.

Hartelijke groet, namens de zendingsstuurgroep