Home > Oude Kerk > Straten van de Oude Kerkwijk

Straten van de Oude Kerkwijk

In de basisafspraken wordt de Oude Kerkwijk gevormd door de volgende straten/lanen:

Amanietlaan, van Asseltlaan, van Beekweg, Beemdweg, Bilderdijklaan, Bosbeslaan, Bosrand, Bovistlaan, Braamlaan, Brederodelaan, Cantharellaan, Champignonlaan, Da Costalaan, Distellaan, Drieërweg, Driesprong, Ericalaan, Faunaweg, Flammulalaan, Floraweg, Forsythialaan, Gelreweg, Grote Bloemkamp, Hanengewei (nr. 1 t/m 65, 2 t/m 30), Harderwijkerweg (nr. 1 t/m 63, 2 t/m 56), Hazelaarlaan, Hof van Ot, Hogewal, P.C. Hooftlaan, Hulstlaan, Huygenslaan, J. Catslaan, Jasmijnweg, Julianalaan (nr. 1 t/m 25, 2 t/m 30), Kamperfoeliehof, Kerkbrink, Klimoplaan, Koninginnelaan, Korenbloem, Kozakkenkamp (nr. 1 t/m 21 en 2 t/m 20a), Kruiskampweg, Leuvenumseweg, Ligusterweg, Magnolialaan, Ds. Medenbachweg, Meidoornlaan, Molenaarsplein, Morieljelaan, Moslaan, Nassaulaan, Nieuwelaan, Oranjepark, Oude Arnhemsekarweg, Oude Telgterweg (nr. 1 t/m 31 en 2 t/m 40), Pastorieweg, Prinsesselaan, Putterweg (nr. 1 t/m 175 en 2 t/m 70), Raadhuisplein, Reviuslaan, Ribespad, Russulalaan, Schoolweg, Seringweg, Smidsweg, Sparrenlaan, Staringlaan, Stationsstraat (nr. 1 t/m 37 en 2 t/m 34), Sterrenboswegje, Torenlaan (nr. 1 t/m 37 en 2 t/m 20), Tuinwegje, Tijmlaan, Varenlaan, Veldweg, Veluws Hof, Vondellaan, Weme, Wethouder Paulushof, Wethouder Rikkerslaan, Wikkelaan, Wilhelminalaan (nr. 1 t/m 13 en 2 t/m 14), Wittenkamp, Ds. H.W. Witteveenlaan en Zonnedauwlaan.

Als u in Ermelo woont, maar buiten deze straten, bent u automatisch ingeschreven bij een andere kerkwijk van de Hervormde Kerk in Ermelo. Als u toch bij de Oude Kerkwijk wil horen, kunt u zich administratief laten overschrijven. neem daartoe contact op met de scriba: e-mail: scriba.ok@hervormd-ermelo.nl.

bijgewerkt tm 2021-02-15