Home > Oude Kerk > Activiteiten

zaterdag 3 juni 18:00 uur
Zalencentrum Immanuelkerk

Deel je Tafel

Op 3 juni organiseren de Diaconie van de Hervormde Gemeente, Vluchtelingenwerk Ermelo en de Taakgroep ZWO van de Gereformeerde Kerk 'Deel je Tafel'.
Syrische kip met salade, Irakese rijst, gerechten uit Oekraïne, Eritrea en Nederland. Het kan allemaal op één menu wanneer u meedoet aan Deel je tafel! Kerk in Actie organiseert deze landelijke actie jaarlijks samen met kerken, scholen en gezinnen om vluchtelingen te laten weten dat ze welkom zijn en hen te helpen om zich hier thuis te voelen. Door ook mee te doen aan “Deel je tafel” draagt u hieraan bij.

We hebben in Ermelo al een paar keer 'Deel je Tafel' georganiseerd.
Vorig jaar was het een hele goede en gezellige bijeenkomst, waarbij maar liefst elf verschillende nationaliteiten aanwezig waren.

In Ermelo hebben wij een gezamenlijke maaltijd met vluchtelingen / statushouders georganiseerd op zaterdag 3 juni in het Zalencentrum van de Immanuelkerk. We willen om 18.00 uur beginnen (inloop vanaf 17.30 uur). Als u aan de maaltijd wilt deelnemen dan kunt u zich aanmelden via het e-mailadres deeljetafelermelo@gmail.com.
Het is fijn als u wat wilt bereiden voor de maaltijd. Houd er daarbij rekening mee dat er geen varkensvlees en/of andere varkensproducten gebruikt mogen worden.
Iets bereiden is fijn, maar het is nog veel fijner als u ook gezellig komt mee-eten.
Iedereen is van harte welkom bij deze maaltijd.

Als u meer wilt weten of als u zich telefonisch wilt opgeven, kan dat bij de volgende contactpersonen:
- John Meijers (06-13362762) en
- via Whatsapp bij Antoinette Blokland (06-49196800)

Aan de maaltijd zijn voor u geen kosten verbonden.

Graag tot 3 juni!

Themagroep Vluchtelingen, diaconie Hervormde Gemeente Ermelo

Deel op Deel op

zaterdag 3 juni 18:00 uur
Zalencentrum Immanuelkerk

Zoek activiteit

Van
Tot

APR

Jongerenwerkvacantie 26 okt - 3 nov 24

aanmelden voor 30 april 2024
bij Wilma Knoppersen

minder
MEI

Elke woendag koffie en ontmoeting

elke woensdagmorgen 10:00 uur
De Hoeve

meer
MEI

Opening expositie met werk van Maarten 't Hart

Opening expositie met werk van Maarten 't Hart. Tijdens deze opening vindt toelichting op de kunstwerken plaats en klinkt er muziek. Aanvang 14.00 uur.

-------------------------------------------------------------------------------------
Komende activiteiten in De Muzerije:

Zaterdag 18 mei van 14.00 uur tot 14.30 uur: schilderijconcert.

Zaterdag 25 mei van 14.00 uur tot 14.30 uur: schilderijconcert.

Zaterdag 1 juni: concert door Merel Leijen (harp) en Gerrit 't Hart (clavecimbel en secretaire-orgel). Aanvang 15.30 uur.

Zaterdag 21 september: concert door Victor Pirir Avila (blokfluit en clavecimbel) en Gerrit 't Hart (secretaire-orgel en clavecimbel). Aanvang 15.30 uur.

Zaterdag 9 november: concert door Magda Jonkers (fluit) en Gerrit 't Hart (secretaire-orgel en clavecimbel). Aanvang 15.30 uur

Zaterdag 14 december: concert door Kleinkoor Ermelo, onder leiding van Gerrit ’t Hart. Aanvang 15.30 uur.
zaterdag 11 mei 2024 14:00 uur
De Muzerije, Telgterbuurtweg 29, Ermelo