Home > Oude Kerk > Beamer en video

Beamer en video

Gedurende de diensten worden van alle liederen de tekst en muziek op de muur geprojecteerd. U behoeft dus geen liedbundel mee naar de kerk te brengen.

Mocht u moeite hebben om de bijbellezingen te verstaan, dan kunt u het beste wel een bijbeltje meenemen. De bijbelteksten worden door de beamer aangekondigd, maar niet geprojecteerd.

Bij bijzondere diensten zoals bv doopdiensten zullen ook de gebeurtenissen van voor in de kerk middels video op de muren worden getoond.
Van elke dienst worden geluid en beeld (per 1 dec 2018) ter beschikking gesteld op deze website en sinds kort ook via YouTube op ons eigen kanaal: Oude Kerk. Daardoor kan direct worden meegeluisterd en gekeken. Achteraf zijn de opnamen van de diensten te downloaden. Deze downloads blijven drie maanden op de website bewaard. Daarna worden ze verwijderd. Als u een dienst wilt bewaren kunt u dan ook het beste meteen na de dienst de download uitvoeren.

Het beameren en ook de internetuitzendingen van video en geluid worden geregeld door de beamercommissie. Deze commissie kan nog samenstellers of bedieners gebruiken. Zeker met de tegenwoordige online diensten komen we handen tekort. We zoeken camera-mensen, beamer-mensen zowel als samenstellers. Aarzel niet om eens te komen kijken. Een bepaalde voorkennis is niet direct noodzakelijk. En de varieteit aan werkzaamheden is zo groot, dat je zeker wat zult tegenkomen waar je handig in bent. Daarnaast krijg je opleiding en begeleiding.
Voor informatie: Dhr. M. Veldhuizen tel 557568 .

Bijgewerkt tm 2021-02-15