Home > Oude Kerk > Nieuws

Maandag 02 januari 2023

Nieuws van rondom de Oude kerk

voor de zondagen 8 en 15 januari 2023

Kerkdiensten.
De gezamenlijke middagdiensten, die in de afgelopen herfst opnieuw gestalte hebben gekregen,
vinden voor wat betreft de eerste maanden van dit jaar invulling op de zondagen 29 januari (!), 26 februari en 26 maart. Informatie over de opzet van de diensten en de vermelding van de medewerkende predikanten en musici zal steeds per dienst via het kerkblad worden gegeven.

Kostersdienst.
Op zondag 8 januari verzorgt Chris Oosting de kostersdiensten en op zondag 15 januari is dat Fennie Wouda is.

Schriftlezingen.
Carla Meiling verzorgt op zondag 8 januari de schriftlezingen en op 15 januari is Stan van Bosbeek onze lector.

Kinderoppas.
Wil van Strijland en Thom van Bosbeek verzorgen de oppas op 8 januari en op 15 januari neemt Elsbeth Verhoef die voor haar rekening.

Gift.
Ouderling Betty Struijk ontving bij een pastoraal bezoek EUR 40 voor de Oude Kerk. Hartelijk dank hiervoor.

Hulpdienst Oude Kerk.
Voor al uw hulpvragen of als u vervoer nodig hebt naar de kerkdiensten kunt u terecht bij onze hulpdienst. Bel of e-mail gerust!
Evert van Beekhuizen, tel. 06–13.84.44.19 e-mail evbeekhuizen@b-i-m.eu .

Koffieochtenden.
Wekelijks organiseren we koffieochtenden in de Hoeve. Iedereen die zin heeft in koffie en ontmoeting is van harte welkom. Iedere woensdag van 10 tot 11 uur is De Hoeve geopend en staat de koffie klaar.

Wandeling zaterdag 14 januari
Ook in het nieuwe jaar organiseert Wandelgroep Oude Kerk wederom een gezellige mooie wandeling, dit keer op zaterdag 14 januari a.s. We starten om 10.00 uur vanaf de Hoeve. De wandeling duurt tot ongeveer 12.30 uur. We lopen in een rustig tempo, iedereen van jong tot oud is welkom en vooraf opgeven hoeft niet. De wandelingen van de Wandelgroep staan in het teken van elkaar ontmoeten en genieten van de mooie natuur. Iedereen die dit leest en wil en kan lopen, is van harte uitgenodigd om mee te wandelen. We organiseren de wandelingen op steeds de tweede zaterdag van de maand.

LH.

Deel op Deel op