Welkom in de Zendingskerk

Fijn dat je via deze website bij ons een kijkje komt nemen.
Met onze website willen we je laten zien: wie we zijn en wat ons bezighoudt, waar we voor staan en waar we voor gaan.

Kerkdiensten

toon kalender
<oktober 2024>
zomadiwodovrza
20212223242526

Klik op de dienst om deze te beluisteren.
zo 20 okt
zo 27 okt
zo 3 nov

Adresgegevens Zendingskerk

Harderwijkerweg 10
3852 AD Ermelo

Telefoon: 06-23278135

Plan uw route

OKT

Vesper - elke laatste zondagmiddag van de maand

Elke laatste zondag van de maand is er in de Zendingskerk om 17.00 uur een vesper. Een inspirerende viering in het teken van stilte en stilstaan, samen zingen en luisteren, inspiratie opdoen en bidden.
Iedereen is welkom! Na de vesper is er soep met brood en kun je nog even napraten.

Dit jaar staat elke vesper in het teken van een inspirerende persoon. Wil je weten wie er deze keer centraal staat, volg ons dan op Facebook.com/Zendingskerk. Liever een mailtje ontvangen met een uitnodiging? Stuur dan een mailtje naar vesperzendingskerk@gmail.com. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt.
zondag, 17.00 uur

minder
NOV

Kerkcafé, donderdag 21 november a.s. van 10 – 12 uur

Op deze datum is er weer Kerkcafé in de consistorie van de Zendingskerk. Iedereen is van harte welkom; we zitten gezellig bij elkaar aan tafels. U hoeft zich niet aan te melden. De koffie staat voor u klaar!

Donderdag 21 november a.s. van 10 - 12 uur

meer