Home > Vorming en Toerusting > Wie zijn wij?

Wie zijn wij?

Commissie Vorming en Toerusting & Werkgroep Leerhuis

In onze gemeente Ermelo zijn we rijk gezegend met kerken waar Gods Woord wordt verkondigd. Ook buiten de zondagse diensten bezoeken velen gemeenteavonden, lezingen en kringen.

Jaarlijks stelt de commissie V&T een programma samen met (actuele) thema’s op het gebied van o.a. politiek, theologie, ethiek en muziek, met sprekers van binnen en buiten Ermelo.

Sinds september 2018 doen wij dit gezamenlijk met Het Leerhuis Ermelo, waarin de Gereformeerde Kerk, de Zendingskerk en de RK Geloofsgemeenschap De Goede Herder vertegenwoordigd zijn.

Het gezamenlijke programma en het programmaboekje worden gepresenteerd onder het gecombineerde logo Leerhuis Ermelo.