Home > Zendingskerk > Cantorij

De Cantorij van de Zendingskerk

Cantorij

De cantorij van de Zendingskerk geeft inmiddels al meer dan 25 jaar muzikale kleur en invulling aan de liturgie. De 6 mannen en 12 vrouwen sterke cantorij zingt tijdens speciale kerkelijke feest- en gedenkdagen, en het avondmaal.

Het zijn echter niet alleen die momenten waarop de cantorijleden er samen staan. Wekelijks komt de cantorij op woensdagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur in de kerk bijeen. Er worden liederen uit een breed repertoire geoefend.
Eén keer in de maand wordt er ook tijd vrijgemaakt voor een gezellig gesprek met een kopje koffie.

De cantorij beschikt over een cantorijcommissie (CC) van twee personen. Zij voeren bestuurlijke taken uit en organiseren passende activiteiten.
De cantorijcommissie heeft besloten om een wachtlijst in te voeren voor Alten en Sopranen. Bassen en Tenoren zijn van harte welkom.

Meer weten? Neem contact op met één van de CC leden:
Marianne Hardeman : marlu10@kpnmail.nl
Hetty van Otterloo : hetty1205@hotmail.com