Home > Zendingskerk > Verenigingsblad 'Contact'

Wat doen wij?

Verenigingsblad 'Contact'

De Zendingskerk brengt ten behoeve van haar leden ongeveer 9x per jaar een verenigingsblad uit onder de naam ‘Contact’.

Het eerste nummer verscheen al in juni 1947, toen nog als maandelijkse uitgave van de voorganger van de Oecumenische Vereniging, de Evangelische Kring.

In het blad staan gegevens en artikelen die rechtstreeks verband houden met de Oecumenische Vereniging, het gemeenteleven en de (wekelijkse) erediensten in de Zendingskerk, daarnaast het nodige over de (ZWO-)doelen waarmee we ons als Zendingskerk - al dan niet tijdelijk - hebben verbonden, samenvattingen van kerkenraadsvergaderingen, de jaarlijkse ledenvergadering, etcetera, maar ook artikelen die uitkijken over de muren van het eigen erf.

De redactie van het blad bestaat uit 2 leden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen. E-mail: redactiecontact@zendingskerk.nl