Home > Kerkelijk Centrum > Jeugdkerk

Jeugdkerk

Welkom bij de jeugdkerk!

Woorden en daden geven aan je geloof. Dat is ons doel in de jeugdkerk Ermelo. Want waarom zou je geloven? Wat betekent dat voor jouw leven? Hoe praat je daarover met leeftijdgenoten die weinig van het geloof in Jezus weten? Over zulke vragen denken we na in de jeugdkerk. Niet alleen door te luisteren, maar ook door zelf te reageren, vragen te stellen en in actie te komen. Samen bouwen we mee aan Gods Koninkrijk.

Elke derde zondag van de maand houden we een dienst in de Ireneschool (Dirk Staalweg 38), tegenover het Kerkelijk Centrum, (Jeugdkant 16). De dienst wordt georganiseerd voor en door jongeren en duurt even lang als de kerkdienst voor volwassenen in het Kerkelijk Centrum.

Ook als je ouders niet naar deze dienst gaan, ben je natuurlijk hartelijk welkom. Als je niet bij de jeugdkerk bent geweest, heb je echt iets gemist!