Home > Westerkerk > Activiteiten

17.30 uur - 21.00 uur
Zalencentrum Immanuëlkerk

Deel je Tafel

Op 3 juni 2023 organiseert de Diaconie van de Hervormde Gemeente en de Gereformeerde Kerk “Deel je Tafel”.

Syrische kip met salade, Irakese rijst, gerechten uit Oekraïne, Eritrea en Nederland. Het kan allemaal op één menu wanneer u meedoet aan Deel je tafel! Kerk in Actie organiseert deze landelijke actie jaarlijks samen met kerken, scholen en gezinnen om vluchtelingen te laten weten dat ze welkom zijn en hen te helpen om zich hier thuis te voelen. Door ook mee te doen aan Deel je tafel draagt u hieraan bij.

We hebben in Ermelo al een paar keer Deel je Tafel georganiseerd.
Vorig jaar was het een hele goede en gezellige bijeenkomst, waarbij maar liefst elf verschillende nationaliteiten aanwezig waren.

In Ermelo hebben wij een gezamenlijke maaltijd met vluchtelingen georganiseerd op zaterdag 3 juni in het Zalencentrum van de Immanuelkerk. We willen om 18.00 uur beginnen (inloop vanaf 17.30 uur). Als u aan de maaltijd wilt deelnemen kunt u zich aanmelden via het e-mailadres deeljetafelermelo@gmail.com.

Het is fijn als u wat wilt bereiden voor de maaltijd. Houd er daarbij rekening mee dat er geen varkensvlees en/of andere varkensproducten gebruikt mogen worden.

Iets bereiden is fijn, maar het is nog veel fijner als u ook gezellig komt mee-eten!
Iedereen is van harte welkom bij deze maaltijd.

Als u meer wilt weten of zich telefonisch wilt opgeven, kan dat bij de volgende contactpersonen:
Annet van den Top , 06-12908425

Aan de maaltijd zijn voor u geen kosten verbonden.
Graag tot 3 juni!

Deel op Deel op

17.30 uur - 21.00 uur
Zalencentrum Immanuëlkerk

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder