Home > Westerkerk > Zondag aan de orde

Kerkdiensten

Zondag aan de orde

Actuele informatie over alle diensten vindt u in de agenda in de Scipio app en in het overzicht van kerkdiensten (klik in dit overzicht op de datum voor de details).

Ga naar kerkdienst.westerkerk-ermelo.nl voor details over de aankomende kerkdienst.

Basiscatechisatie
Op de pagina kerkdiensten.westerkerk-ermelo.nl vind je informatie over basiscatechisatie.

Kerkdienst online
De dienst is via de website of YouTube te volgen. Zie het overzicht voor de links.

Collecte
Er zijn zoals gebruikelijk drie collectes: voor de diaconie, de kerk en de zending. In de kerk vindt de collecte bij de uitgang plaats. U kunt ook via de Scipio-app of de collectepagina op deze site uw gaven geven. In de uitzending zal er een QR-code getoond worden die u kunt scannen met uw telefoon of tablet. Deze QR-code leidt u naar de collectepagina.

Zegen en gebed
Er is iedere week een gebedsteam aanwezig na afloop van de dienst. Het is ook mogelijk om vanuit huis een persoonlijke voorbede vragen bij het team van Gebed en zegen. Dat kan via deze link. Klik daar op de relevante link: contact team Gebed en zegen. Je kan dan ook aangeven of je graag telefonisch contact zou willen hebben.

Kerkauto
Voor vervoer naar de kerk kunt u contact opnemen met Piet van Diest. Zie de relevante links op deze pagina.