Home > Westerkerk > Activiteiten

SEP
Aanvang 20.00 uur

Informatieavond vacatures

Eind dit jaar ontstaan er diverse vacatures in de kerkenraad. Iedere twee jaar is het weer een uitdaging om alle vacatures ingevuld te krijgen. Maar het is ook een kans: nieuwe kerkenraadsleden of medewerkers brengen vaak een nieuw geluid en een frisse blik. Een goede doorstroming in de kerkenraad is van belang voor de hele gemeente.

Een overzicht van de vacatures vindt u elders op de website.

De kerkenraad wil graag ook dit jaar weer een informatieavond te houden over de vacatures. Tijdens deze avond kunnen we u informatie geven over het kerken(raads)werk in het algemeen en de specifieke ambten en functies in het bijzonder. Ook kunt u vragen stellen en verder kijken dan alleen de ene vacature waar u misschien voor gevraagd zou worden. Ook andere vacatures dan de vacatures in de kerkenraad (zoals bijvoorbeeld het jeugdwerk) komen aan bod.

Deze avond is daarom niet uitsluitend bedoeld voor het polsen van de belangstelling om een vacature in te vullen, maar ook om u te informeren over het kerkenraadswerk. Ook als u (bijna) zeker weet dat u geen functie wil vervullen, heten we u van harte welkom.

We hebben een uitnodiging verstuurd naar gemeenteleden die genoemd zijn naar aanleiding van een oproep om namen in te dienen. Daarnaast geldt de uitnodiging voor iedereen in de gemeente: u bent van harte welkom! We zullen u tijdens deze avond niet voor het blok zetten om ja te zeggen voor een ambt of functie. Maar als na afloop van de avond uw belangstelling gewekt is, horen we dat natuurlijk graag.

De avond is uiteraard in de Westerkerk; aanvang om 20.00 uur.

Deel op Deel op

Aanvang 20.00 uur

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder