Home > Algemeen > Hervormd Kerkkoor Ermelo

Wat doen wij?

Hervormd Kerkkoor Ermelo

Houdt u van het zingen van geestelijke liederen? Dan bent u van harte uitgenodigd om mee te zingen in het Hervormd Kerkkoor. We bieden u dan de mogelijkheid om uw talenten op dit gebied te gebruiken.

De naam Hervormd Kerkkoor Ermelo bestaat al lang. De indruk zou kunnen ontstaan dat er alleen Hervormde leden zijn. Dat is niet zo. Wij zijn dankbaar dat het kerkkoor bestaat uit leden van “kerkelijk breed Ermelo”.

Naast de repetities zingen wij in kerkdiensten, instellingen en geven we concerten. Tevens is het koor onderdeel van de Verenigde Veluwe Koren.

Het kerkkoor houdt haar repetities in het Kerkelijk Centrum aan de Jeugdkant 14 Ermelo. Deze zijn elke woensdagavond van 20:00 uur tot 22:00 uur, onder leiding van Leander van der Steen.

U bent van harte welkom!

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met:
de secretaresse mw. J. van Loo, telefoon 0341-558231 of
met de voorzitter dhr. J.Kamstra, telefoon 06.29381938.
U kunt ook op het contactformulier klikken.