Home > Westerkerk > Kinderoppas

Jeugdwerk

Kinderoppas

Tijdens de ochtenddiensten is er oppas voor kinderen van 0 tot en met 3 jaar.

Twintig minuten voor aanvang van de dienst zijn er oppasmedewerkers aanwezig. Bijzonderheden over uw kind (allergieën, is hij/zij nieuw etc.) kunt u aan de medewerkers doorgeven.

Tijdens de kerkdienst wordt er door de kinderen wat gegeten en gedronken. Het is de bedoeling dat dit door ouders wordt meegegeven. Het is handig als de tas, beker etc. voorzien zijn van de naam van het kind. De tas kan in de witte wasmand op het aanrecht gelegd worden.

Er is altijd vraag naar ouders en tieners die het oppasteam willen komen versterken. Het gaat om ongeveer twee à drie oppasbeurten per half jaar, maar uiteraard is een andere frequentie ook bespreekbaar en welkom!

Wilt u zich opgeven of wilt u meer informatie, dan kunt u klikken op Contact onder relevante links. De e-mail komt terecht bij de coördinator van de oppasdienst.