Home > Westerkerk > Ouderenwerk

Wat doen wij?

Ouderenwerk

Ouderenpastoraat
In onze gemeente is het pastoraat opgedeeld in leeftijdsgroepen. Er is een speciaal team voor de ouderen vanaf 75 jaar.

67-plusmiddagen
Eens in de drie maanden wordt er in de Westerkerk een middag van onze wijkgemeente georganiseerd.
De middag staat vooral in het teken van ontmoeting; gezellig bijpraten met elkaar, onder het genot van koffie en thee met wat lekkers erbij.

Dinsdagmiddagbijbelkring
Elke eerste dinsdagmiddag van de maand komt deze kring bij elkaar.
De kring is bedoeld voor onze (iets) oudere gemeenteleden. Er is geen leeftijdsgrens en iedereen is welkom, mannen en vrouwen.
De onderwerpen die op deze kring besproken worden, zijn heel divers en iedere maand anders.

Bloemetje met verjaardag
Vanaf 75 jaar wordt er een attentie (bijvoorbeeld bloemetje) gebracht op of rond de verjaardag. Indien gewenst gecombineerd met een bezoekje.