Home > Westerkerk > Vacature muziekcoördinator

Vacatures

Vacature muziekcoördinator

De Hervormde Westerwijkgemeente is een bloeiende en actieve gemeente waarin jong en oud zich thuis voelen. De Eredienst op de zondag met daarin de samenzang is een belangrijk onderdeel waarin we de gemeenschap ervaren. Om deze samenzang goed te laten verlopen is het belangrijk dat er organisatie, bewaking en overzicht is. We zoeken dan ook een

Coördinator Muziek

Taken
De Coördinator Muziek organiseert volgens een vooraf opgesteld plan al datgene dat nodig is om, waar dit het muzikale aandeel betreft, de diensten vlekkeloos te laten verlopen. Het betekent dat in contact met kerkenraad, predikant, muzikanten en organisten muzikale invulling wordt verzorgd. Voor meewerkende muzikanten wordt desgewenst coaching georganiseerd door externe coaches en er is vanzelfsprekend contact met het geluids- en beamteam van de wijkgemeente.

Wie zoeken we
De Coördinator Muziek is iemand die tijd heeft, die het leuk vindt om te organiseren en hart heeft voor leden van de Westerwijkgemeente die een bijdrage willen leveren aan de Eredienst en daarin met elkaar willen groeien. Je hebt basiskennis over muziek en de verschillende muziekbundels. Je bent proactief en kunt snel en rustig inspelen op onverwachte situaties.

Wat bieden we
Een enthousiaste groep vrijwilligers die van de dienst een Eredienst willen maken en zich daarvoor muzikaal willen inzetten.

Informatie
Voor informatie kun je contact opnemen met de huidige muziekcoördinator Margreet van den Bosch.