Home > Westerkerk > Vanuit de kerkenraad 16-11-2023

Vanuit de kerkenraad

16 november 2023

Op 16 november kwam de kerkenraad bij elkaar.
  • De constistorie is inmiddels klaar. Het volgende punt wat opgepakt wordt door de kerkrentmeesters is de energie.
  • De oudejaarsdienst wordt een gezamenlijke dienst in de Oude Kerk.
  • We hebben opnieuw namen genoemd voor diverse vacatures in o.a. de kerkenraad. Ook hebben een aantal mensen positief gereageerd. Het blijft onze aandacht hebben en blijft een gebedspunt.
  • Later in de winter zullen we aandacht geven aan een nieuw te maken beleidsplan, waarin de gemeente ook zeker betrokken zal worden.
  • De frequentie van huisbezoeken aan ouderen zal iets wijzigen. Dat wordt nog gecommuniceerd naar de betreffende leeftijdsgroep. (Overigens is een ieder - van welke leeftijd dan ook - die bezoek wenst van een ouderling of pastoraal bezoeker altijd van harte uitgenodigd om dat aan te geven.)
  • De donderdagochtend was voor de Vleugel nog niet ingevuld. Wij hebben er voor gekozen de openstelling/bezetting als kerk op ons te nemen.
De volgende vergadering staat gepland op 14 december om 20.00 uur.