Home > Westerkerk > Vanuit de kerkenraad 18-1-2024

Vanuit de kerkenraad

18 januari 2024

Op 18 januari kwam de kerkenraad bijeen en de volgende zaken kwamen aan de orde:
  • De scipio app werd geĆ«valueerd. Er is nog veel meer winst uit te halen. Het thema communicatie zal nog meer aandacht krijgen de komende maanden. Hierin wordt ook gebruik van de scipio app meegenomen.
  • De zondagse avondmaalsdienst van 24 maart komt te vervallen omdat die week ook op Witte Donderdag avondmaal gevierd wordt.
  • Functioneren van de muziekgroep werd besproken. De werkgroep hieromtrent wordt opgeheven, omdat die een tijdelijk karakter had.
  • WOK contact (Westerkerk, Oude Kerk, Kerkelijk Centrum) blijft bestaan. Onder andere wordt hier gesproken over gezamenlijke avonddiensten, maar ook de jeugdwijkteams hebben onderling contacten over eventuele gezamenlijke activiteiten.
  • De kerkenraad maakt zich zorgen om de hoeveelheid vacatures in de kerkenraad en daarbuiten. Daarnaast is er veel dankbaarheid voor de vele mensen die zich inzetten in de gemeente. U heeft inmiddels zondagochtend in de dienst hier meer over gehoord.
De volgende vergadering van de kerkenraad is gepland op 15 februari