Home > Westerkerk > Videoregistratie

Videoregistratie

In de Westerkerk maken we gebruik van videoregistratie. Met drie camera's verzorgen we video-uitzendingen van de kerkdienst. Ook zullen we de camera's gebruiken ter ondersteuning van de dienst zelf, bijvoorbeeld om het dopen of het kindermoment in beeld te brengen.

De beelden zijn beschikbaar voor abonnees, via de website van de Westerkerk (selecteer de dag in de kalender of klik hier) en op ons eigen YouTube-kanaal. Het YouTube-kanaal is ook bereikbaar via youtube.westerkerk-ermelo.nl. De bewaartermijn op internet is drie maanden.

Ben je 16 jaar of ouder en heb je interesse om mee te draaien in het videoteam? Laat het ons weten.

Hoe we omgaan met de videobeelden is te lezen in twee protocollen; zie de downloads. Het eerste (algemene) protocol is opgesteld door de Algemene Kerkenraad en geldt voor alle wijken. Het tweede protocol is een specifieke invulling voor de Westerkerk.

Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met het videoteam.