Home > Westerkerk > Wandelen En Meer (WEM)

Wat doen wij samen

Wandelen En Meer (WEM)

Dinsdagavond wandelen we van 19.00-20.00 uur met een groep vrouwen. In de zomermaanden lopen we door de bossen en over de hei en starten we bij zwembad Calluna. Als het eerder donker wordt, lopen we een andere route die beter verlicht is en starten we bij de Westerkerk.

WEM staat voor Wandelen En Meer. Een gesprek onderweg over alledaagse dingen of zaken die je bezighouden. Elkaar beter leren kennen is het voornaamste, naast het sportief bezig zijn. Maar het is ook mogelijk om incidenteel een andere activiteit te organiseren.

Via een whatsappgroep laten we elkaar weten of we wel of niet gaan lopen bij bijvoorbeeld regen of sneeuw.

Wil je weten waar en hoe laat we precies starten, neem dan even contact op met de coördinator.  Zie relevante links op deze pagina.

Wees welkom!