Home > Westerkerk > Bulgarije 2022: kaartenactie

Bulgarije 2022

Kaartenactie

Komende herfstvakantie hopen onze tieners naar Bulgarije te gaan.
Daar is veel nood. Hier zijn veel aanmeldingen van tieners, er is dus veel geld nodig.

Om het nuttige met het leuke te verenigen hebben we 900 kaarten laten afdrukken van het raam van onze Westerkerk.

De foto is gemaakt door Tonny Poelman (www.sparkeyeworks.nl) en het ontwerp is gemaakt door Margreet Kattouw (www.essencio.nl, van de Vrolijk agenda’s). Het volledige verkoopbedrag komt ten gunste van Bulgarije.

De prijs is €1 per kaart (inclusief envelop).

De route van bestellen is:
Het bedrag overmaken op het rekeningnummer van Bulgarije
NL 06 RABO 0317 7015 25
ten name van College van Kerkrentmeesters Hervormde Gemeente Ermelo
onder vermelding van: Westerkerk Bulgarije 2020, het aantal kaarten en uw naam.
Als u de kaarten voor donderdagmorgen bestelt, worden ze in het weekend bezorgd of op zondag gegeven.

Als u hiernaast Laura Bosch een mail stuurt met daarop uw naam en het aantal kaarten dat u wilt bestellen, hebben we dit als veiligheid. Het e-mailadres is Laura@ptml.nl.

Na de kerkdienst dienst kunt u bij het kaartentafeltje de kaarten afhalen.

Als u de kaarten thuisbezorgd wilt krijgen kunt u uw adres in de mail vermelden. De bezorgkosten zijn 3 euro. Dit bedrag komt volledig ten gunste van Bulgarije. De kaarten worden dan in het komende weekend bezorgd.

Met dank namens de tieners en de Roma.